Polskie ePłatności wyróżnione Perłą Innowacji

Polskie ePłatności (PeP) zostały nagrodzone Perłą Innowacji podczas IV Targów Kosmetycznych Dni Urody i Spa we Wrocławiu. Jury doceniło firmę za mobilny terminal płatniczy mPOS dla małych i średnich przedsiębiorstw, a także nowoczesne rozwiązania oferowane branży fryzjersko-kosmetycznej, w tym m.in. obsługę programów lojalnościowych i kart podarunkowych.

Udział Polskich ePłatności we wrocławskich targach nie ograniczał się jedynie do prezentacji oferty. Wszyscy zwiedzający mogli bezgotówkowo kupić bilet wstępu za pomocą rozwiązania dostarczonego przez PeP. Ponadto kilkunastu wystawców przyjmowało płatności za pomocą urządzeń obsługiwanych przez Polskie ePłatności. Były to zarówno tradycyjne terminale płatnicze, jak i nagrodzone systemy typu mPOS, w ofercie firmy noszące nazwę mPeP.

– Niezmiernie cieszy nas wyróżnienie otrzymane w tak prestiżowej kategorii. Jako wiodący dostawca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu zawsze na pierwszym miejscu stawiamy zadowolenie naszych klientów. Udział w targach pozwolił nam zaprezentować nie tylko mobilny terminal mPOS, ale również bogatą ofertę usług dodanych skierowanych do branży kosmetyczno-fryzjerskiej, z których na szczególną uwagę zasługuje obsługa programów lojalnościowych i kart podarunkowych.

Perła Innowacji dowodzi, że nasze rozwiązania są doskonałą propozycją dla małych i średnich przedsiębiorstw, które pragną się rozwijać i lepiej dopasowywać do potrzeb swoich klientów – mówi Janusz Bober, Prezes Zarządu, Polskie ePłatności.

Targi Kosmetyczne Dni Urody i Spa to jedna z największych organizowanych w Polsce imprez dla branży fryzjersko-kosmetycznej. Zakończona w kwietniu czwarta edycja targów przyciągnęła w tym roku 100 wystawców i ponad 4,5 tys. zwiedzających.

Firma Polskie ePłatności od dłuższego czasu kieruje swoje usługi do fryzjerów i kosmetologów. Specjaliści z tych branż znaleźli się w gronie przedsiębiorców, do których adresowana jest trwająca obecnie kampania Warto Kartą. W jej ramach, Polskie ePłatności, wraz z partnerami: Bankiem BPH, organizacją MasterCard oraz firmą Ingenico, umożliwiła drobnym usługodawcom bezpłatne testowanie mobilnego terminala mPOS. Okres testowy trwa do końca czerwca bieżącego roku. Przyznana we Wrocławiu nagroda dowodzi, że fryzjerzy i kosmetolodzy doceniają łatwość, szybkość i wygodę, jakie niesie akceptacja płatności bezgotówkowych.

Dodaj komentarz

Back To Top